關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年10月9日 星期日

再再再戰 Liz Lisa 秋季連身裙同冬季裙褲~ 聖誕熊仔到手!!!

尋日喺尖 So 買咗聖誕 set 2, 已經 kill 咗我 $11**, 今日返咗好多人鐘意嘅聖誕 gift -- 聖誕熊仔呀!!! 但尋日已經買咗聖誕 set 2~ 今日買滿 $2*** 送聖誕熊仔, 所以聖誕熊仔應該冇望 lu~ 不過點都想去睇吓隻聖誕熊仔~ 最後尋晚相約某友人今日到銅 So 順便睇吓姐姐牌 JugeETTA~

新貨入面睇中條裙褲~ 我位友人揀咗 set $10** 嘅套裝合計都唔夠數, 諗過 accessories 但唔係首選... 加上我倆都想要聖誕熊仔~ 難上加難... 行吓再睇吓有冇啱~

行到去睇 OP, 竟然比我見倒呢條!!! 因為最近盤點~ 喺箱底有 Last 一條新!!! 仲要係啡色添!!!




Details:

  

  


真係 My Lucky Day~~~ 之前 miss 咗呢條咁 heat 嘅裙(仲要 heat 色) 比我再一次撞返~ 買咗咁耐 Liz Lisa 最開心係今次!!! 又一秋季 item 呢~

揀咗呢條 OP 我就放棄咗條裙褲, 因唔想專登買多條白色裙褲... 我倆硬夾數都只有一隻~ 但又撞倒另一位友人!!! 佢試咗條姐姐牌嘅 OP~ 好靚!!! 所以拍板呢條姐姐牌 OP~

後來我地三個計埋都換唔倒兩隻... 攪咗好耐... 第一位友人放棄 $10** 套裝, "後來" 嘅友人就拍板條姐姐牌 OP; 最後我都係決定買埋條裙褲~ 不過呢條裙褲係最近新貨入面唯一一條有純白色 (非米同杏色), 呢條仲要好好襯呢~



(未見有圖... JP LIMIT!!!!!!!!!!!!)

攪盡腦汁, 為嘅就係呢隻聖誕熊仔~ 值得嗎!? 我覺得絕對值得!!! 多謝幫我夾數嘅友人~ 今次呢隻聖誕熊仔數量都算多~ 希下星期你可以換倒啦~



聖誕熊仔係今日大愛之一~ 攬住一齊合照!!!




秋季 catalogue 係襯女優帽~ 但我覺得襯髮圈靚啲呢~


Special:

Royal 行李箱出咗圖喇!!! 個人鐘意布嗰個多啲~ 但買邊個就睇實物再決定啦~



沒有留言:

張貼留言