關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年10月6日 星期四

紅畫家帽之 order 程序 + 今日去攞 Liz Lisa 紅格斗蓬



其實今朝 3:20am 已見倒有貨~ 但去開嗰開日本代購電話冇人聽 (那當然啦~ 幾點呀...) 之後就嘗試自己喺樂天訂! 但要等到今朝八點先知日本嗰邊接唔接受個 order (應該唔接受海外 order)~ 之後再 check 吓 e-mail 發現日本代購已經報咗價!!! 但我又冇 i-banking... 唔可以刻時過數, 等日本嗰邊唔接受個 order 之後先去附近 ATM 過數, 所以係唔係都要等, 不如瞓一陣先~ (sleeping time: 4:45am - 8:30am)...

8:30am 起身 check e-mail, 日本嗰邊果然唔接受個 order~ 所以二話不說就沖咗出去銀行入數!!! 但日本代購緊急電話打咗好多次都冇人聽... 可能太多 order掛... 之前訂過件衫有佢地 acct no. , 所以就 FULL PAY 咗先再打緊急電話~ 都係冇人聽... 最後打咗 10 次, 留咗8次言~ 行返屋企途中日本代購終於打比我喇 (當時 9:09am) !!!!!! 之後 order confirm 咗~ e-mail 都收到~ 但見倒樂天品切!? 再打日本代購緊急電話, 再三 confirm 咗我已成功購入紅色畫家帽!!!

諗住已品切, 通知相熟 LL fans 已經冇用...... 所以就算貨到手我都唔會 post 出黎... 因為咁會比人圍 KILL!!! 不過過咗陣又再入荷!!! 所以 post 咗條 link 比相熟 LL fans, 之後好大回嚮!!! 有人仲好似我咁即刻訂!!! 可惜到 1:35pm 又再一次品切...

Confirm 咗我已成功購入紅色畫家帽之後個人實在太累... 同相熟 LL fans 吹完水已經 12:30pm... 忍唔住去瞓, 但瞓前打電話去 LL (除銅 So) 証實返咗貨~ 所以諗住瞓陣點知已經 4:15pm... 就出咗去尖 So 攞尋日喺銅 So 買嗰件紅格斗蓬~ 睇吓嘢吹吓水就返屋企影相 lu~ 樂天紅畫家帽都仲品切 (而家8:35pm)~ 應該真的不會再有了...... 頭先又打咗去日本代購因為匯款確認出咗小小問題, 而家 ok 了~ 仲問倒經佢訂紅帽得兩個客, 呢次 order 需時兩週~ 快過我件褸 (成個月...), 加上我之前訂嗰件夢展望外套已經到咗~ 可以去攞~ 今日真係好累, 但超~~~~~~~~~~~~~ 開心!!!




沒有留言:

張貼留言