關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年10月21日 星期五

Liz Lisa 12 週年 Special Set 2~

十二週年出咗 set 2!!! 呢套我覺得仲靚!!! 日本官網成套買減成 HKD $4xx~ 但件褸嘅麻麻~ 呢 set 有件大褸, 上身衫同高腰裙褲~


件褸好似太毛毛喇~ 我著會好大隻... 所以香港返咗先試倒... 但如果喺日本官網訂唔知有冇折呢~


Details:

  

  



件上身衫好吸引呀!!! 當然係白色啦!!! 仲可以親倒其他衫或裙褲~ 超好!!!




Details:

  
 


最後就係高腰裙褲!!! 呢條係最吸引!!! 會考慮焦糖同杏色!!! 但如果係焦糖色白 lace 就最好喇~ 焦糖色係今季主打色~ 點都要有返件嘅~ 呢隻色我好難會睇中呢~ 可能係我必 get item =P



Details:
 

  




其實粉紅色都好 sweet~ 但係 dirty pink feel~ 如果係 baby pink 的話就唔使諗, 必 get lu~

唔知香港會唔會 thankful 先返呢~ 因為會抵啲 =]

hm... 到時至算啦~

沒有留言:

張貼留言