關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年11月3日 星期四

Liz Lisa 冬季第一回!!! 今日返之新品~

今日出咗銅 So, 但今日好遲先返貨... 所以一田兩點最先返貨!!! 之後就係尖 So, then 美麗華最後就係銅 So~ 貨唔係好多, 但一返就返十四個箱!!! 不過好多大褸所以多箱咋~ 一齊睇吓今日返咗啲乜啦!!!

首先係大褸!!! 有三件!!! 結以兩件同 Keiko 件十二週年大褸!!!

呢件可能只係著褲先好睇... 有白, 粉紅同啡~



呢件好靚架!!! 但入面係成件毛毛, 所以一著上去遍細件... 我個人怕毛毛... 所以唔會考慮 lu~ 有白, 粉紅同啡~ 啡同白都好靚呀!!!



十二週年大褸我試咗好靚!!! 有啡同白~ 當然係啡啦!!! 著得個膊頭細啲添!!! 等 Thankful 睇吓有冇機會見倒佢啦~ (應該冇乜機會 lu...)







仲有冷織外套添~ 好多焦糖同啡色呀!!! (揾唔倒圖...)

上身衫嘅話就睇中呢件菱形格仔毛毛!!! 糾結緊咗超耐... 但最終未有了決定... 諗緊粉紅同紅, 白就著得超大隻... 返到屋企比試身相阿媽睇, 佢話粉紅好靚白色仲靚~ 阿爸都係揀白色... 我心諗死啦~ 粉紅應該唔會揀... 白色係好靚但好易 dirty... 唉... 糾結中... 同款嘅連身 OP 就未返 lu~ 不過我舊年已經有人送咗件粉紅色 OP 比我, 所以 OP 唔諗 lu~







瑞希冬季 catalogue 穿搭~ 唔... 粉紅色唔會考慮 lu~


之前校院風中袖針織上身衫返咗長袖喇!!! 質地雖然唔同, 但我覺得長袖同中袖差成 $1** , 只不過係個社長小小背後多咗小小蝴蝶結, 所以我覺得中袖抵啲~


一眼見到呢件上身衫好鐘意, 但行埋去發現存好多凸出黎嘅毛毛粒... 已經立即 band 了... 因個人超唔鐘意毛毛粒... 除咗咗之外件衫係靚嘅~



到下身衫~ 呢條褲好似冇十二週年嗰條咁靚...  所以我等十二週年嗰條啦!!!



仲有呢個 "超唔靚" 嘅裙褲... 唔使多講了...



雪紡質地 ok... 但百摺... no......

除咗衫之外, 仲有 accessories~ 有毛毛帽, 冷帽, 冷頸巾, 三款手套, 袋同一款鞋~

同畫家帽差唔多嘅毛毛帽~ 有啲似結以秋季嗰頂, 但有毛毛... 已比我 band 了~


呢頂帽有啲似結以秋季嗰頂咁, 但呢頂又係毛毛呢~





冷帽就係普通款, 唔使諗啦~



冷頸巾同冷帽係同款呢~ 如果諗住買冷帽嘅話買埋條冷頸巾就套喇~ 冷頸巾同冷帽一套, 但個款真係唔使買 LL 呢~


到手套~ 係好靚, 但價錢仲靚... 呢個 $$ 可以買倒 a*s 嘅羊皮手套喇~ 加上我手汗多... 手套唔諗 lu~



袋我已經有細水餃同紅色細蝴蝶結袋, 呢兩個已經好滿足喇~

兩個蝴蝶結係細 size, 而三個蝴蝶結係大 size~ 有白, 粉紅同啡~






鞋方面... 好 lolita... 不過比起之前出嘅高爭鞋 size 大啲, 如果之前嗰對高爭鞋冇 size (太細) 就可以揀呢對喇~ 個人覺得杏色覩好多!!!



睇咗咁多最後我都係空手而回... 件冷織 top 真係要再諗吓要乜顏色先再决定, 件十二週年褸都好有興趣呢 =P 睇吓 Thankful 有冇資助先再算啦~
Special:

上星期其實喺銅 So 見到呢件褸, 一問之下發現香港返咗一件!!! 只得一件白色!!! 全港應該得一件呢! 超超超超級限定!!!!!! 唔知 "褸" 落誰家呢?

沒有留言:

張貼留言