關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年11月6日 星期日

今日終於決定放棄 Liz Lisa 手套, 轉去 ans 同 cozy 購入冬天恩物~

上星期睇中 Liz Lisa 對白色手套, 但價錢同 ans 對羊皮手套差唔多, 我唔好買 ans 嗰對!? 白色好易 dirty, 羊皮 keep  得好可以用好耐~ 之前要買正價所以睇定啲再決定~

早前收到 ans 會員 Pre-sale 嘅 e-mail~ Up to 50% off!!! 不過都係 up to 姐, 唔係所有貨品都係 50% off~ 今日同阿妹出咗去黃埔間 ans 見倒對羊皮手套有拆!!! 超開心!!! 加上我仲有 ans 會員卡, 拆上拆, 減成 $1** 咁多!!! 好彩上次冇心急買咋~ 唔係就好唔抵喇~ 雖然買滿 $450 送毛毛散紙包~ 但只係睇中對手套, 其他睇唔岩... 可能黃埔間 ans 啲貨冇咁齊掛 (最齊係旺角朗豪坊同沙田一田) ~ 加上唔太鐘意人做毛 (太粗糙...), 所以只係買咗對手套~

如果我真係想要白色手套的話大可以去 H*M 同 ac***sorize 度揾~ 始終白色 (我用的話) 只可用一季... 所以唔想買咁貴~ 以我所知 H*M 有, 兩對裝 (一對白一對黑) 都係 ~$50, 當然冇 Liz Lisa 同其他牌子咁靚啦~ 不過冬天著長袖大褸, 手套幾靚都一定唔夠大褸咁搶眼~ 所以 H*M 都已經好好架喇~



會員卡係今年年頭買皮袋時申請的~ 今日第一次用呢~


羊皮手套有兩隻色, 啡同黑, 但啡色好深色, 影相似黑呢~


今日之戰利品~ 除咗喺 ans 買手套外仲喺 cozy 買咗個蘇格蘭格紋髮圈, <$100!!! 襯返我喺代購訂嘅夢展望蘇格蘭格裙~ 唔知幾時到呢~


沒有留言:

張貼留言