關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年11月24日 星期四

一田購物優惠日~ 專攻 Liz Lisa!!!

今日開始連續五日到一田 sale 喇~ Sogo Thankful 後已經冇哂彈藥喇~ 今次一田購物優惠唔太感興趣, 最主要原因係因為一田對我黎講太遠了... 但又好想去親吓熱鬧, 所以之前喺銅 So 買嘅Liz Lisa 白色頭帶今日順便去一田攞埋~
行到去一田, 哇~~~~~~ 使唔使咁多人呀... 好難先迫倒去 Liz Lisa 嗰層~ 加上 Liz Lisa 今日返新貨 (昨晚已返貨了), 但新貨唔係好多~ 我想要嘅外套返咗喇 (聖誕 set 3 拆售) !!! 遠睇心諗買硬了, 但行近啲發現個質地係我唔鐘意有毛毛~ 試上身仲有啲 "咭" 肉... 所以最後放棄...

今次新貨入面最吸引係呢條 OP~ 好靚呀!!! 三隻色都好鐘意呀!!! 但個人好 "嚴尖", 唔鐘意個面有毛毛嘅感覺, 所以又放棄 lu~ 呢條裙 (香港) 應該好 heat 呢~

 


睇完新貨, 其中有 accessories~ 係雪花系列 (頸鍊, 耳環 only), 頸巾同袋款~

(只見袋款圖...)




不過最後只係攞咗個白色頭帶咋~


千方百計行 (迫) 過融離買過膝襪~ 又係啡因為啡好好襯呢~ 買咗兩對~ 係我上次喺高仕大廈 7/F 買襪圈嗰個牌子 tutuanna (www.tutuanna.co.jp)~ 已經唔係好貴啦~ 今日買 (優惠期內) 有拆~ 好抵呀!!! 之後仲行咗去 Kanebo 配返 lunasol 個碎粉~ 好好用, 不過遍貴呢 ($3**)~

最麻煩唔係揾心頭好, 而係排
隊比錢... 人籠超長呢...



Lunasol 碎粉係 02 色 natural, 01 太閃喇~ 呢個就冇折 lu~ 除咗 lunasol 嘅碎粉我仲想試 P*ul & J*e, 但已經有 lunasol 碎粉 case, 所以繼續用返 lunasol~



因為實在冇哂心機行, 所以食咗個 tea 之後搭返火車到尖東轉小巴返屋企~ 但經過尖 So Liz Lisa 順便攞埋上次媽咪買比我嘅結以碎花大褸~ 因上次得返 display, 所以 call 貨尖 So pick up~

(張床單同件衫 merge 埋咗!?)



行完尖 So 攞衫之後諗住搭小巴返屋企, 經過 H*M 又入咗去買咗件軎身裙 $1**, 好靚好好襯~ 仲可以做打底添不過做 Liz Lisa 打底可能會長咗成呢~ 



離開 H*M, 經過 1881 Heritage 見倒有聖誕燈飾!!! 手上又有相機, 就打算影完相先返屋企~ 點知影影吓影咗成個鐘... =P



仲見倒好多畢業生同新人添~ 個場好有聖誕氣氛呢~

Special:


呢件加條珍珠頸鍊, set 埋頭應該好 classic 姐~

沒有留言:

張貼留言