關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年11月7日 星期一

今日去攞之前訂嘅夢展望大褸~ 好襯 Liz Lisa 啲衫添~

尋日睇倒日本代購網頁見倒之前訂嘅夢展望大褸到咗香港喇!!! 所以今日就出咗去攞!!! 超靚呀!!!!!!!!!



除咗粉紅白 lace 仲有粉紅加粉紅 lace~ 訂嗰陣都想要全粉紅... 但個 page 睇落啲就見倒粉紅白 lace !!!!!! 當然係揀粉紅白 lace 啦~



下圖係上年出嘅顏色 (白, 粉紅, 杏) ~ 全部啲 lace 都同件衫一樣色~ 三隻色都好吸引呀!!! 其實之前諗過白色~ 但好易 dirty... 全粉紅唔太吸引~ 杏色百搭~ 所以舊年款我會揀杏色~ 但係......


比我見倒今年新色!!! 一見倒粉紅白 lace 就比佢迷住了~~~ 紅色我已經有一件, 灰色我覺得麻麻, 黑色都唔錯~ 好有一種 Lolita 嘅感覺~




訂嘅時候仲有 size 比你揀添~



Details:





後面個 lace 超正~


條毛睇落似一舊嘢... 但其實係蝴蝶結黎架!!!


親吓 Liz Lisa 先~



正面



後面 (高難度拍攝...)


鈕~



入面係碎花~


加原裝毛~ (一般...)



原裝毛 close up~


呢條毛靚好多~ 係喺門後面嗰 件花花上身衫拆出黎嘅~


非原裝毛 close up~


件褸係條原裝毛出事~ 其他非常滿意~ 唔知幾時可以著呢~

沒有留言:

張貼留言