關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年11月11日 星期五

11/ 11/ 2011 Sogo Thankful 第一次購入 Liz Lisa 冬季衫!!!

尋日一知道尖 So 返咗貨就出咗去睇, 睇吓有冇返我睇中嘅嘢~ 不過好似都冇乜心水... 雖然返咗好多 catalogue 嘅衫, 但尋日返嘅衫入面我得 party dress 同碎花斗蓬有興趣~

今年冬季 catalogue 主打嘅 party dress 竟然件件都咁吸引!!! 返咗三件呢!!! 但睇實物就有另一講法~



首先係冬季面瑞希嗰條!!! 呢件有白同粉紅色~ 當然係白色最靚啦!!!!!! 好靚呀!!!!!! 但...我著就唔好睇...... 被迫死心......

 

第二條就係波點嗰條~ 呢條著得好睇過封面嗰條呢~ 但質地冇我想像中咁靚呢~ 有白, 粉紅同杏色; 粉紅今晚得知尖 so 已經 last one 了!!! 不過我覺得白色係最靚嘅!!!

 

最後呢條係喺美麗華同一田至有~ 原因可能呢件係 party dress 入面最平~ 加上呢條喺日本好 heat!!! 喺 sogo call 呢條可以當正價入 $2000 減 $400 張單架!!! 美麗華同沙田都只有兩色 (名分店) 1 粉紅, 2 白; 有暗閃!!! Party dress 入面我最鐘意呢件!!! 白色啲毛係杏色, 粉紅色啲毛係白色; Keiko 嗰條係粉紅~ 但影相打咗燈, 實物係 dirty pink~ 曾經動搖過粉紅因香港只有兩條... 不過最後諗住買白色 (最 grand), 但美麗華兩條白都有問題... 一條串布, 吊一條有膠紙印!!! 粉紅應該冇問題~ 一田就不知道... 如果白色啲毛係白色就最 perfect~

* 注意呢條係比較大件架!!!

好笑在呢條返錯咗去銅 So... 變咗美麗華同一田星期四未見有...

Update: 11/11/2011 早上美麗華返咗, 晚上仲未見一田有...



 

睇完 party dress, 到碎花斗蓬喇!!! 睇相超靚!!! 實物就差質地... 好容易起毛粒... 加上好長... 著咗褲都好似冇著咁 (定我矮呢!?)... 所以放棄~ 有白, 粉紅同杏色~ 白色係最靚嘅!!!

 

質地最好反而係 Keiko 呢款 (有同款 OP~), 有色位係暗閃, 好靚架~ 有杏, 粉紅同紅~ 但點講都好, 橫間我唔太 like~ 所以呢個款都 out!!! 但我知好多 sales 想呢件做 uniform 呢~
 

到我買嘅 item 喇!!! 我入嘅就係呢件菱形格仔上身衫!!! 揀咗紅色!!! 主要原因係著嘅年資長啲~ 白好易 dirty, 粉紅如果啡色格變深小小嘅粉紅會好啲~ 但就會好似上年嗰件呢~ 其實上星期四已經返咗仲睇中紅色添~ 但知道今日開始 Sogo Thankful 減價~ 所以再三考慮過揀乜色~ 但最後都抵受不住紅色嘅誘惑~ 紅色返得最小... 好驚等唔倒同冇新, 所以上星期五同阿媽出街嗰陣已經買咗 lu~

 



Details:

  
  


 
 
  





仲有 OP 款添 (未返...)~ 我著嘅話個 "pat" 好大... 因為鐘情呢款上身衫, 所以唔會試~



話明 Sogo Thankful~ Liz Lisa 一定有減價啦!!! 出奇地秋季大褸都有減!!! 仲要减好多添!!! 包括結以碎花大褸同 Keiko 嘅淨色大褸!!! $1**0 減至 $6*0 and $7*0!!! 抵!!! 仲有其他大褸同舊貨減價添!!!



Special:


因為只係睇中呢件, 褸我唔太感興趣... 雖然好抵~ 但已有件粉紅夢展望同上年福袋白色大褸~ 買唔夠 $2000 冇得 20% off... 但有 $200 cash coupon, 計返件樓仲抵, ~30 % off!!! 所以唔使硬買 $2000 嘢, 仲唔使驚等唔倒同冇新~ 超 lucky!!!

沒有留言:

張貼留言