關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年11月17日 星期四

17/ 11/ 2011 Sogo Thankful Liz Lisa 冬季衫又返咗喇~ 今次乜都有啲呢~

尋晚喺銅 So得知返四個 accessories~ 今日就早咗出銅 So 睇吓返咗咩 accessories~ 但係好多人間瑞希嗰條宮廷花裙返咗喇!!!



睇得上眼嘅白色都要 out... 因個質地太硬... 好廷... 同款有高腰裙~ 但都係太廷... 個波浪邊伸哂出黎... 條 OP 著起仲好似睡衣添... 真係花得, cutting 唔得...

9 

高腰裙款~


今日最 surprise 係第四款 party dress!!!!!! 就係右下角嗰條喇!!!



喺銅 So 嘅示範~ 粉紅超靚呀!!! 但拉鍊位鬆啲會好好多, 呢件有啲窄呢~ 不過個 lace 激靚呀!!! 各色各得三件 (又係美麗華冇呢)~ 唔係太岩身所以冇買~

 

除咗瑞希條 OP 同 party dress 係主打外, 仲有其他新貨~

1. 外套篇:

Party dress 唔小得嘅毛毛披肩!!! 一定會著得我好大隻姐~


2. 上身篇~

呢件上身衫加同款下身裙褲好似 OP 架仲好靚添~ 但質地好易起毛粒~ 加上唔鐘意過頸帶加一字膊, 所以唔要 lu~





一字膊上身衫都返咗喇~ 但又係質地問題呢 (易起毛粒)~



又一條新嘅校園風 OP~ 但我唔鐘意個腰位, 唔係太收腰呢~ 不過銅 So 唔見有粉紅色...





呢條著起有啲肥添... 因為睇中粉紅色, 但冇得試... 司能其他分店有~ 但未考究~


3. 下身裙褲篇

呢條就係可以同同款上身衫一齊箸扮 OP 嘅裙褲喇~ 都幾靚架~




又一新款裙褲!!! 網網質地~ 加暗花波點~ 聽個款 ok~ 但差在難打理呢百摺!!! 真係差在百摺!!! 唔係又三隻色架喇~




呢條我鐘意後面個大蝴蝶結多啲!!! 呢條好鐘意!!! 三色都唔錯, 但應該會揀粉紅同焦糖~ 焦糖色就會揀+二週年嗰條~ 呢知幾時返呢~




Accessories 篇:

今日只係返得四款 accessories~ 有頭飾同頸鍊~

頭飾有布頭帶~ 頭帶都唔錯, 最多人睇中係紅色, 但紅色絲絨蝴蝶結頭箍仲靚!!! 呢個會諗白色~ 不過留返比其他 fans 先, 遲啲睇吓仲有冇啦~



其實仲有格仔頭夾~ 啡色好襯衫~ 紅色睇實物靚過啡色~ 上頭兩個都襯倒~ 但呢個款太簡單, 最後兩個都放棄 lu~


頸鍊方面就有兩款, 一係領帶款, 另一款係一條珠鍊打結~ 呢兩款可以自己串吧~

之後友人贈了紙袋一個呢~ 之後又去咗尖 So 買食物再搭車返屋企 lu~


Special:

最後今日冇收獲... 不過尋日出咗街揾 set 頭嘅工具~ 比我喺 S*s* 見倒呢兩個呀!!!






呢個丸子頭係媽咪幫我整架! 但係自己整真係有難度呢~







雖然今日空手而回... 但今日真係忍唔住訂咗呢個心形閃石夾~ 因為香港好大可能唔返呢~ 有待下星期四返貨, 衝正一田購物優惠曰, 唔知有乜 special呢~ 超期待!!!!!!







呢條我仲諗緊呢~ $5*0 做到星期日咋!!

沒有留言:

張貼留言