關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年11月12日 星期六

12/ 11/ 2011 Sogo Thankful 第二次購入之尖 So Liz Lisa 福袋!!!

十一月十一日, 係星期六~ 平時唔會星期六出去 Liz Lisa 嘅我去咗尖 So~ 點解!? 就係為咗 Liz Lisa 今日限定嘅福袋喇!!! 超抵!!! $5*0 有兩件 items 一件衫同一件 accessories; 而 $6*0 有三件, 一件衫同兩件 accessories~ 當然係三件抵啲啦!!! ~ 但就一定要抽~ 今次我買嘅係 $6*0 嘅靚靚福袋!!!!!!



入面抽倒呢條吊帶連身裙~ 應該係香港冇嘅 item~ 質地係線個種~ 好舒服呀!!! 但吊帶遲啲會凍所以唔著得耐 lu~


一對入面有毛毛嘅暖暖手套~ 啱哂我冬天冰冷嘅小手~ 呢對係我第一對冇手指嘅手套呢~ 好可愛呀!!!


仲有一 set 手鐲~ 係今年夏天款呢~ 我已有呢 set 嘅藍綠色 lu~ 粉紅諗住同個 friend 換同款杏色呢~


黎一張福袋嘅全家幅!!! 呢個福袋嘅價錢仲平過件衫正價嗰陣呢~ 而家仲有多兩樣 accessories~ 真係瞓著都笑醒~



尖 So 買福袋抽禮品~ 抽倒我冇嘅紙袋~ 好開心呀!!! 我相信好多 fans 都會考慮呢個福袋呢~


又多件衫著喇!!! 期待下星期銅 So 福袋~

Special:



沒有留言:

張貼留言