關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年11月13日 星期日

13/ 11/ 2011 Sogo Thankful 之 Shiseido Maquillage 2011 聖誕 set~

Shiseido Maquillage 2011 聖誕 set!!! 救命呀... 超爆靚!!! 犬其係個袋同個粉盒!!! 日本十一月二十一日出, 香港早已在十月+一日推出咗!!! 好想要呀!!!



結果阿媽喺銅 So 買咗 lu~

返到屋企, 阿媽 surprisingly 叫我同阿妹分咗佢!!! 我當然係要粉盒啦 (阿妹唔太好化妝品) !!! 因為阿妹鐘意塊鏡同袋~ 加上我已經有 party 袋, 所以讓咗呢兩樣 item 比阿妹 =]

連個紙盒都好靚架!!!


一開就尖叫了!!! 塊鏡唔係想中咁靚 (個人感覺), 個粉盒同迷你化妝掃都係最吸引我!!! 個袋 (下層) 嘅開口有拉鍊, 但有 "石" 位置就硬咗小小~ 容量比較細~ 所以攞小小嘢去 party 就冇問題~



黎張完整嘅全 "家" 幅先~


呢個袋應該燒死唔小人呢~



以我得知好多人都對塊鏡有興趣~ 但我已有太多鏡了......



今年 Shiseido Maquillage 聖誕 set 嘅主角就係呢個粉盒喇!!! 個盒面有紙盒上面嘅設計呢~




呢個係一個碎粉 maker~ 因為個粉係 compact (餅) 狀, 用以下嘅 item 可以剝啲碎粉出黎~ 再用內贈嘅迷你化妝掃上粉呢~


迷你化妝掃~ 同 original size 嘅化妝掃係一樣~ 只係 size 迷你好多~ 超得意!!!

Special:

今期 more 都有擴告呢!!! 今日突如其來嘅 gift 令我覺得我今晚一定瞓唔著 =P


沒有留言:

張貼留言