關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年11月27日 星期日

之前睇新鞋唔記得睇 accessories 所以又喺 Liz Lisa 小放血喇~

今日約咗我堂妹行街~ 去咗銅鑼灣, 當然要去一吓 Sogo 3/F 啦! 行咗去 accessories 張枱~ 見倒鎖同鑰匙嘅耳環同頸鍊!!! 之前有位 fans 都有買但係我冇好細心咁睇, 點知一細心睇就買哂耳環同頸鍊~ 介指冇買因為我戴會好容易唔見條鎖或者條鑰匙... 最 surprise 就係喺試身室行出黎叫我嘅 Liz Lisa fans~ 因為唔係成日發生所以有啲唔知點好... 嚇親你唔好意思~

因為呢兩樣 accessories 都返咗一排... 所以眼見耳環仲有金色, 頸鍊剩返白同粉紅~ 但我唔太好幻彩, 所以條頸鍊就要麻煩 sales 姐姐幫我揾~ 等咗一陣話 last 一條喺尖 So, 所以去埋尖 So 攞喇~ 見倒真係好鐘意呀!!!

Beige=我講嘅金色~



Pink


Gold

Ivory


Details:



Close up~



Details:

  


Pink
Gold

Ivory


好開心又多對耳環同頸鍊戴 lu~

沒有留言:

張貼留言