關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年8月17日 星期三

2011 Ki-beta





今年 Hello Kitty exhibition 係叫 'Ki-beta', 個名好 cyber 之餘, 今次仲可以擁有自己一部 Ki-beta 添!!! 超開心呀!!! 佢好靚架!!!!!!!!!! 一買飛就開心死咗 lu~ 入場飛係 Ki-beta 黎架!!! 因為第一日去所以張飛係紫色, 之後平日去張飛係綠色~ 重玩當然係買最平飛啦! 唔係就太貴喇!!!


除咗入場飛仲有個靚靚 Kitty zip bag~ 共四色~ 點解我有四隻色?








因為我玩咗好多次 lu~ 為咗 Level 3 嘅配件!!! 金, 銀頭盔, 仲有對翼!!! 因為所有配件都冇得揀, 仲要係隨機... 所以重覆嘅機會好高...
首先我冇咁好彩喺 Energy Dept. 度攞倒 x5 K coins... 只係事前有睇攻略, 所以啲遊戲都 pass 倒~ 第一日喺Energy Dept. 度攞倒 x 0.5 K coins......慘......

所以星期一啲飛平~ 去多次~ 但係又未夠分... 再玩~

而家我隻 Ki-beta EXP Level 有7200... 癲咗線... 不過為咗啲配件~ 值得!!! 多咗嘅配件可以放返出去添~ =]

第二日 (15/8) 玩完第二次就有可以換倒兩件喇!!! 第一件就係金色頭盔!!!



第二件都係金色頭盔...... 不過喺 counter 附近等咗一陣睇吓有右人要金色頭盔~ 果然如我所預, 呢個人換倒銀色頭盔!!! 我就間佢可唔可以用金色同佢隻銀色交換~

得咗~


第三日我有個朋友只係想玩, 所以我借咗我隻 Ki-beta 比佢幫我手~ 當然第一次玩好多都未慣, 不過多 200 up K coins 可以多換一個 Level 1 嘅配件~

由佢入去玩, 七點等到八點+五分... 死啦! 我仲買咗兩張今日嘅飛未玩... 到攞返隻 Ki-beta 已經係八點半... 點算... 雖然玩過姐... 唔代表可以喺九點前玩哂...

攞返 Ki-beta, 去到入口, 仲要等... 咁我同職員講我嘅情況... 佢地'祝我好運'... 哈哈!!! 我好鐘意佢地個反應~ 最後仲要我沖去玩~ 順帶一提~ 我係行職員通道!!! STAFF ONLY!!! 不過冇咩用... 因為只係 skip 咗 briefing... 入咗去之後就要靠自己 lu~

BUT!!! 我第一 round 用咗 08mins 39s...... IMPOSSIBLE!!! UNBELIEVABLE!!! 迷宮完全冇行錯... 仲要全 pass~ Energy Dept. 仲 x3... 我林我應該係到現是時為止第一個喺+分鐘之內行完個迷宮... 哈哈... 第二 round / 十分鐘後... 職員比我嚇親... (真係唔好意思...只係唔想阻你地收工咋~)

十五分鐘後第二 round 都完成, 係時候換配件~ 第一日多人換倒頭盔... 今日多人換倒翼~ 我前面嗰位換倒兩對翼, 佢好想要頭盔...

到我喇!!! 好想要翼!!! 哈哈!!!!!!!!!!!! 真係比我得倒您喇!!! 因為我有 1248 K coins~ 所以可以換兩個 Level 3 加一個 Level 1~ 第二次我都好想幫佢, 但我又係換倒翼... 所以就有兩對翼喇~ 一對自己, 一對留返比個妹啦!



好喇~ Level 1 我冇咩心頭好~ 不過好多人想要心形盾牌~ 但係我覺得冇咩所謂~ 最後換倒電鑽, 阿妹想要, 所以同佢隻幻彩蝴蝶結交換, 只因佢重覆咗~


今次所有 Level 3 嘅配件都有喇~ 個蝴蝶結係個朋友比嘅 bonus!!! 唔該哂!!!


Ki-beta 戴銀色頭盔好靚呀!!!


Ki-beta 戴金色頭盔都好靚呀!!!


所有可以換得嘅蝴蝶結配件~ 紅, 幻彩, 金同銀~


除咗換配件, 紀念品當然唔小得!!! 第一曰就買咗但係 USB 未返, weekend 收倒電話話 17/8 有得攞~ 因為我係第一 group 有, 唔使等九月中嘅 re-order!!!

超可愛!!!


仲有次次都好 heat 嘅會場限定 T~ 大頭係 F (Free size), size 係串細同中之間嘅 size~ 而串版我就要咗會最大嘅中碼~

大頭:


串牆:



其實我覺得支筆好得意呀!!! 頭後面有 'ON' 同 'OFF'~

'ON' 時對眼係綠色~

 
'OFF' 時對眼係灰色~

  


因為再去嘅兩日入面我都囉倒 '限時內玩完' (40分鐘) 嘅多用途布~ 每曰唔同款, 第一款係 15/8, 而大頭就係 18/8~



所有今次 Ki-beta 嘅戰利品~


加多小小當日嘅相啦!!!









今次玩得好開心呀~

沒有留言:

張貼留言