關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年8月12日 星期五

今日買咗啲唔係間間 Liz Lisa 都有嘅衫~

日比平時遲咗去 liz lisa~ 今次去咗美麗華~ 因為結以條高腰褲只係喺美麗華同銅鑼灣有~

一入到去我就見倒我睇中嗰個袋款喇~ 好開心~ 但係真係揀咗好耐, 最後揀咗細袋~ 因為我太多大袋喇, 加上呢個細袋好得意呢!!!

 
Details:

  
粉紅色



駝色


啡色


我覺得粉紅色比較容易黑... 所以冇林過粉紅色, 本來其如兩隻色都入架喇~ 但係袋我唔會同款買兩個唔同色~ 遲啲秋冬款嘅衫都係深啡色, 如果衫同袋一樣色會撞到十足+, 所以就買咗中間嗰隻駝色喇~



之後就係我要買嗰條高腰褲喇! Last 一條啡色都比我買倒呀!!! 其實呢條褲上個星期已經返咗架喇~ 但係上星期喺尖 So, 冇呢條賣... 所以我以為未返 lor~ 哈~ 今日比我見倒, 當然係要買啦!!! 不愧為最受歡迎嘅啡色~



Details:

    







最後我問 sales 上星期仲有啲咩特別嘅衫款唔係間間有, 佢就比咗呢件我, 仲話呢件都係只得美麗華同銅鑼灣有! 我一眼見到就好鐘意喇!!! 當然係要買藍色啦!!!


Details:

   

粉紅色

啡色



藍色


我係一個超級格仔迷~ 尤其是呢件既格仔顏色~ 三件當中呢件個格仔最出~ 其他嗰兩隻色有啲老餅... 所以要呢件!!!



因為差小小就多把摺傘~ 所以就多買咗隻手鐲~

 
 








藍色我有兩 set lu~ beige color 嗰隻又太民族~ hehe~ 咁就買咗結以嗰隻白色喇~



除咗舊貨, 今日都有新貨嘅~ 有一條好似結以條裙~ 但係又唔肯定, 所以冇買... 不過返到屋企睇返'樂天'個網發現原來真係!!!

雖然唔係好肯定, 我都有試到~

白色返得最小, 粉紅色著起好 sweet, 啡色個花最出... 不過質地係雪紡, 唔係好貼身, 仲有前面都幾 deep... 除此之外我好鐘意後面同裙腳呢~ 吾... 睇吓我係唔係真係好想要先買啦~ 但係件網網外套一定會買嘅!!!



結以嗰件腰間有 lace 邊, 但係實件就冇... 有小小失望...








仲可以唔要吊帶架~

PS. 今日見倒另兩位 Liz Lisa 嘅 fans, 好開心呀!!!
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言