關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年8月18日 星期四

令所有 Liz Lisa 粉絲瘋狂嘅髮飾~

尋晚瞓得唔好, 所以今朝先瞓得... 今日仲要係星期四... Liz Lisa 返新貨之日... 原本頭飾冇留電話, 所以打去尖 So 睇吓返咗咩新貨~ 一聽之下... 哇!!!!!! 返頭飾!!! 仲有袋添!!! 我真係冇諗過兩樣嘢同一日返... 所以今日真係可能一炮七個髮圈而一舉成名掛... 因為我長頭髮, 加上我鐘意用髮圈, 睇過好多其他牌子都敵不過 Liz Lisa 嗰啲咁高貴, 美麗~

一去到就見倒你地喇... 哈... 嚇靚你地唔好意思... 但係最 surprise 係之前好多人揾嘅花花髮圈返咗喇!!!!!!



Details:
 




因為太靚... 所以就包起咗... 尖 So 粉紅色仲有新... 白色最後一個比我買咗, 但唔知其他分店仲有冇...

旁邊就係我等咗好耐嘅秋季新款~



Details:

  






就係呢三個喇!!! Lace 加金邊實在係無敵!!! 所以又係三個包哂... 啡色係尖 So 最後一個, 其他兩隻都有新~



最後就係呢款喇~ 尋晚都諗住要埋粉紅色架... 但係我唔係好鐘意隻粉紅... 如果硬係要買埋又唔用, 其他粉絲就買唔倒...... 所以最後放棄~ 但係粉紅都好靚架~


Details:

  







呢兩個髮圈都好親架~

返到屋企見倒官網粉紅色賣得最快呢~ 之後會係重量限定嘅紅色細袋~ 大家準備好未?


Details:

  




官網都冇紅色嘅圖添... 其實深啡都好靚架~

好! 講到呢倒我要同其他 Liz Lisa 粉絲講聲唔好意思... 我諗只此今次咁瘋狂而已......


最後就係我想親返一套嘅裙褲~ 諗咗好耐呢~


Details:

   








紅色都好靚, 但係多數上身衫都住咗... 所以揀米白色~ 都係最後一件...






之後仲一齊去咗銅 So 見倒你添~
Special:

有人提出公開今天所有嘅敗物~ 可能真係會嚇親大家...





大家真係唔好意思... 

沒有留言:

張貼留言