關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年8月21日 星期日

令所有 Liz Lisa 粉絲瘋狂嘅髮飾 2~

今日約咗個 friend 去沙田一田行街~ 因我早咗小小到, 諗起我個 friend 話想睇頭飾, 但係唔知仲有冇~ 事關佢睇中嗰個款係粉紅色絲質, Lace 加蝴蝶結, 中間有牌嗰個... 我早咗所以先去咗 Liz Lisa 先~

一入到去見倒比較熟啲嗰位 sales 姐姐~ 傾咗一陣, 問佢仲有咗我個 friend 想要嗰髮圈... 以為有嘅機會好小啦~ 點知佢話仲有好多個新!!! 再傾耐啲原來呢個嘅粉紅色返咗好多, 話其他分店都要喺一田 call 貨~ 而家都仲有好多! 可想言知呢個款返咗幾多喇~

然後我就口多問佢有冇客人 call 咗貨但係唔要, 佢話都有架~ 好似個大嘅絲絨蝴蝶結頭箍咁~ 但咁 heat 嘅 item... 我諗我應該見唔倒... 點知佢個同事戴緊, 仲要係紅色添!!! 哇!!! 個同事戴得好靚呀!!! 我仲借咗黎戴去照鏡~ 死喇!!! 一戴就中毒喇... 原來個型好靚架~ 咁就要咗喇~

呢個時候同我熟啲嗰位 sales 姐姐話喺收銀 counter 嗰個女仔就係星期四買咗八個頭飾嗰位!!! 仲話佢係買咗七個髮圈加一個頭箍~ 但係我仲見倒佢 check 緊把遮... means 佢又有 $2xxx 嘅嘢買喇!!! 個女仔睇落唔似係 mainland, 嗰吓先令我金拜下風~~~ (又妒忌, 又羨慕中........................) 冇幾耐佢就走咗 lu~

講咗咁耐 sales 姐姐仲介紹咗一件新返嘅衫比我試~ 講真星期四算係幾赶時間... 所以嗰日喺尖 so 撞倒兩位 fans, 相認完就只係掛住睇髮圈... 完全冇睇過啲新衫... 佢公紹嗰件就係呢件喇~ 原來一入門口就應該見倒公仔著住... 真係唔知我瞎, 定係我眼大睇過 "龍", 還是掛住我要幫 friend 睇髮圈而 miss 咗呢... (我自己都唔知...)

呢件我一眼就睇中紅色~ (唉... 次次都係紅色同其他特別色...) 行出試身室照鏡......... 諗咗一陣, 都係問埋個 friend 嘅意見先再決定... 話口未完曹操就到喇... 佢都係 fans, 所以都係話靚~ 我仲借埋 sales 個紅色絲絨蝴蝶結頭箍~ 但係仲比我知道個啡色都好靚~

最後都係要咗紅色嗰件衫, 紅色同啡色絲絨蝴蝶結頭箍...








Details:
  









試完件衫, 我個 friend 就睇埋其他頭飾~ 我就問佢會唔會楝埋毛毛波波頭箍~ 因為佢冇今次嗰把遮... 我件衫已經唔小, 加埋個頭箍同佢個髮圈~ 仲有 $500 先有把遮...  我諗咗陣~ 不如買埋生日禮物比我個妹咪得囉~ 所以揀咗個啡色髮圈比佢~ (因我妹妹睇過官網個圖覺得呢個好靚~)


Details:

  








之後我個 friend 買埋個灰啡色毛毛波波頭箍, 我揀埋個髮圈都...唔夠...... 唉... 最後冇哂辨法之下揀埋個白色毛毛頭夾~
頭箍~



Details:

   












Details:

  







紅色頭箍~



啡色頭箍~
頭係求其 set~ 唔靚請見諒...

今次我個 friend 真實係去一田 Liz Lisa 攞衫, 順便睇埋頭飾, sales 見–個袋袋會好重, 所以我地各有一個 Liz Lisa 靚靚紙袋–個~ (下圖右下)

Special:



我唔知Liz Lisa 出咗幾多款靚靚紙袋... 但上圖就係我有嘅紙袋~ 唔知真他係咩樣呢~


(To my friend: 求你的戰利品相~ 要埋把遮唔該~)

沒有留言:

張貼留言