關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年8月4日 星期四

有兩個星期冇去 Liz Lisa, 今日又出血喇~

咁耐冇去 Liz Lisa, 今日終於有時間去睇吓喇!!! 一眼就睇中件我揾咗好耐嘅淨白色上身衫~ 仲見倒件酒紅色蝙蝠袖上身衫~ 唔使試就已經包起 lu~



Details:
 
  


白色
 


粉紅色



啡色


我嘅第一件純白色上身衫~



就係呢件蝙蝠袖喇!!! 尖 So 返得兩件! 有一件已經成為我今日嘅 best pick!!!

Details:

  








酒紅色



因為今期 promotion 送摺罩~ 仲有兩對指定鞋款滿 $390 減 $200!!! 之前買咗兩套啡色衫, 但係我就係得白色鞋先親倒... 不過都好似好怪咁... 所以親住有折買多對先~




就係呢把摺罩喇!!!
 
 
白色上身衫真係百搭呀!!!

 
 

超靚呀~


Special:

今年秋季個主題係 'Royal Lady'~ 喺官網見倒秋天新嘅鞋款, 全部都好靚呀!!! 睇中其中兩對~ 長靴就要試咗先下決定 lu~ 

  
 結以圖嗰幾套都好吸引呀!!! 頭嗰兩套都希望可以入齊啦~ 條連身裙好似之前買過嗰條咁... 但係隻色就唔一樣, 呢條前面可能比較 "deep" 啲~ 吳... 都係等睇倒實物, 試完先啦~
 

   


好期待添~
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言