關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年8月15日 星期一

Lunasol Summer Collection 2011

首先我對Lunasol 嘅所有產品都大為好評!!! 

今日去咗旺角朗豪坊西武, 諗住睇吓 Autumn Makeup Collection 出咗未, 點知仲係 Summer collection! Model 用嘅眼影色好靚!! 因為係啡色~ 所以先至唔會買!!! 原因? 因為本小姐太~~~~多啡色喇...... 加上上年出嗰兩盒 2010 summer 嘅限量眼影, 唇彩同指甲油我都買咗~ 所以今年啲眼影燒我唔倒!!!
















行到去 counter, 睇中佢 summer 啲指甲油~ 因事先冇睇到指甲油嘅顏色所以有啲 surprise!!! 買啦, 點知...


EX29: Clear Pink
EX30: Clear Rose
EX31: Clear Red

上圖為 EX30 (Clear Rose)

其實油一層都 ok, 但我未夠班... 所以油多層~

沒有留言:

張貼留言