關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年8月24日 星期三

我的 Liz Lisa accessories collection -- accessories 篇

唔經唔覺已經留意咗 Liz Lisa 半年喇~ 原來我都不停咁入貨... 我都覺得好離譜...

我買咗六個袋~



五條皮帶~


十入個頭飾~

兩頂帽~



同埋五對鞋~



呢啲只係 accessories 咋... 仲有衫褲呢... 我真係中哂毒喇~

沒有留言:

張貼留言