關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年8月25日 星期四

Liz Lisa 秋季鞋返咗喇~

尋日收倒風~ 知道返鞋... 死得... means 又要去放血... 早前喺官網見倒對三個蝴蝶結款鞋嘅杏色~ 同蝴蝶結高爭鞋~ 所以就心甘情願比人"湯" 喇... 去到尖 So 又比我見倒你喇~ 當然仲見倒 boot 款高爭鞋啦~ 仲有對船爭蝴蝶結~ 紅色得一對~ 不過我覺得我箸得唔好睇, 所以留返比其他 sis 買... 點知我試完冇耐 (一點八嗰陣) 已經比銅鑼灣 Sogo 調走咗 lu~ 不過我都有見過同試過對鞋~ (笑) 高筒嗰對我著起對脚好係短咗 囧~ 最後試三個蝴蝶結款呢對~ 點知佢冇深啡色, 只得杏色同粉紅色... 不過我本身睇中杏色所以一試就試杏色冇試過粉紅色添~ 試嗰陣已經發覺官網版係唔同架!!! 官網版比較高筒~ 所以我而家呢對最 fit 喇~

各位 sis 要攞新~ 記得留意吓每對鞋都有色差~ 其中一隻要換時記得唔好攞哂兩隻左或者攞哂兩隻右呀!!! 如果真係嘅 sales 姐姐嘟唔知點換比你之餘自己冇得著咋!!!

今日好多謝你比意見我呀!!! 最後我就係買咗杏色三個蝴蝶結嘅鞋款~




Details:

 


睇唔睇倒個分別呢~



其實我仲試咗條裙~ 好靚~ 但係忍手冇買~ (吾~ 有進步~) 留返啲彈藥比其他更想要嘅嘢身上先至係上策!!!




沒有留言:

張貼留言