關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年8月4日 星期四

Jill Stuart 2011 Fall Makeup Collection

之前收倒 e-mail 通知 JS 會出秋冬妝!!! 一見倒個廣告就比佢吸住咗喇!!! 使唔使咁靚呀......



今次 Fall Collection 嘅 star product 係兩層眼影~ 最鐘意眼影嘅我點可以錯過呢~

上層係閃粉, 下層係 cream 狀打底霜~ 一盒過好方便~ 體積比四色眼影細小~ 加上前日試上眼發現呢個眼影組合好持久!!! 化成日都唔會熔妝!!! 超好!!!!!! 所以至隻色截買哂!!!!!!

  

    


Prism Carat Eyes

* 101 Brilliant crown
* 102 Dazzling rosary
* 103 Blooming tiara
* 104 Twinkle cross
* 105 Radiant corsage

之後就係 JS 皇牌之一嘅 Mix Blush Compact~ 一向有收集限量 Mix Blush Compact 嘅我又點小得呢個 item 呢~

* Mix Blush Compact 105 sweet lock

至於今年先出嘅 Blush Blossom 就係比個盒吸引住~ 上年聖誕 set 都有 101 sensual dahila, 所以收集埋呢個啦~


個盒係咪好靚呢~ 不過一睇實物... 發現冇預期咁靚...



* Blush Blossom 102 classic camellia

除咗眼影同胭脂, 唇部產品係唔小得嘅化妝 product~ 以前我都會收集唇彩產品... 但係所有限量都追... 加上冇可能用得完... 所以而家已經冇收集 Lip Luster (Lip Jewel 嘅前身) 同 Jelly Lip Gloss lu~

過今次 Fall collection 真係唔可以冇唇彩, 加上我冇 nude color, 所以先考盧到唇彩~ 新出嗰兩支 Lip Jewel 入面 14 glowing citrine 正中我冇嗰隻色~ 不過都要睇埋 Jelly Lip Gloss 先再下決定~


Lip Jewel
13 sparkle amber
14 glowing citrine

反而 Jelly Lip Gloss 一係太深色, 一喺太淺色, 所以都係鎖定 Lip Jewel 14 Glowing Citrine!!!



Jelly Lip Gloss
24 lazy doll
25 tiered dress

最後當然唔小得指甲油啦!!!


Nail Lacquer N
* 50 layered petal
* 51 opaline georgette
* 52 vintage beads



之後比錢嘅時候比我見倒新出嗰塊鏡!!! 我都係覺得之前嗰塊靚啲!!!!!!





所以今日嘅戰利品都幾多......








靚到唔捨得用~




今次數目比較多... 所以 Free Gift 都唔小:

1. 凡購買任何產品滿 $1400 或以上, 即可獲贈 JILL STUART Garden Party 原創化妝箱



2. 凡購買任何產品滿 $600 或以上, 即可獲贈 JILL STUART shimmering Body Powder





Special Offer 8 月份其他購物優惠:

凡購買彩妝產品 (包括 Fall Makeup Collection 的新產品) 滿 $1000 或以上, 即可獲贈 JILL STUART 可攜式香水







沒有留言:

張貼留言